Pages

December 31, 2011

HYE 2012 : BYE 2011

2012 Kami Datang!
Selamat Tahun Baru 2012! Hai Sabah. Kami dari meja editor myamazingSabah mengucapkan selamat tahun baru dan merry xmas untuk semua. Mesti ramai pergi pantai ni kan buang sial hahaha. Well, kewujudan kami sempena 2012 ni bukan mau menakutkan siapa2. Jangan terpengaruh oleh filem 2012 ar. 

Kami akan menyampaikan segala maklumat berkenaan negeri Sabah kepada kamu untuk pengetahuan bersama. Tapi kami mau tahu pasal minat pembaca kami ni. Jangan lupa take part dalam undian kami di sebelah kanan blog ini k.

Mungkin info yang kami berikan tidak begitu menarik ataupun kurang lengkap, tetapi kami berharap agar pembaca setia kami faham dengan ke'limit'an sumber maklumat kami. Kami akan sedaya upaya membantu ada dengan apa yang kami ada.

Kewujudan kami juga bukanlah bertujuan untuk menyaingi bloggers2 Sabah yang lain. Kalau boleh kami ingin bekerjasama dan saling bantu membantu dalam menjayakan projek kami ini. Sama-sama kita majukan orang Sabah dalam dunia blogging k. 

Buat pengetahuan pembaca, meja editor myamazingSabah amat mengalu-alukan jika ada pemberi maklumat yang sanggup bekerjasama dengan kami. Maklumat-maklumat yang ada di sini masih belum mencukupi untuk tatapan rakyat Sabah dan Malaysia khususnya. Biar kita buat link kita sendiri dengan bloggers2 Sabah yang lain.

Di samping menyampaikan info dan fakta, kami juga akan buat review mengenai brand2 atau benda yang best dekat Sabah untuk tatapan semua. Tapi review itu akan memerlukan masa yang lama untuk diedit. So, sabar-sabar lah ar haha. Maaf jika ada sebarang silap dan salah. Ampunkan kami kalau tercopy paste ka, ter'guna' gambar kamu orang ka,  amatur kan kami. Hahaha.

Follow @KKCity untuk maklumat mengenai KK. @KKCity bagi info pasal bandar KK. Ramai org update pasal KK di sini. Siapa yang ada akaun Twitter tu boleh la follow diorang k.   

Sebarang pertanyaan atau pendapat yang bernas, kamu post jak dekat wall facebook page (klik sini). Atau boleh komen direct di bawah ni. Kalau mau suruh saya buat review pun post dkt fb atau twitter pun ok jg suda. Oh ya, akaun twitter buat masa ini hanya menggunakan akaun saya. Kalau siapa orang KK yang ada Twitter, info kamu boleh dapat di sini (follow @KKCity). Jangan lupa 'LIKE' Facebook 'SAYA SAYANG NEGERI SABAH.' k. Siapa yang mau follow kami amat kami alu-alukan. Lepas ni akan buat review pasal Menara Jam Atkinson . Lu Steadi jak. Ok la. Wa chow dulu. Kbai. 

p/s- JANGAN MOGINUM BERABIS MENTANG2 NEW YEAR HAHAHAHA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...